Κυριακή 26 Αυγούστου 2007

Μπας και γελάσουμε λιγάκι...

Λίγα ανέκδοτα μπας και γελάσει το χειλάκι μας...

Συζήτηση μεταξύ αγγέλου και δαίμονα.
ΑΓΓΕΛΟΣ: - Διάβασες για τις εξετάσεις για να περάσεις στον παράδεισο;
ΔΑΙΜΟΝΑΣ: - Ναι.
ΑΓΓΕΛΟΣ: - Ωραία. Πες μου, πόσες είναι οι δέκα εντολές;
ΔΑΙΜΟΝΑΣ: - Τέσσερις.
ΑΓΓΕΛΟΣ: - Τέσσερις; Τέσσερις είναι οι Ευαγγελιστές.
ΔΑΙΜΟΝΑΣ: - Οι Ευαγγελιστές; Οι Ευαγγελιστές δεν είναι δώδεκα;
ΑΓΓΕΛΟΣ: - Δώδεκα είναι οι Aπόστολοι! Έχεις μεγάλο πρόβλημα με τους αριθμούς...
ΔΑΙΜΟΝΑΣ: - Το ξέρω. Μου το λέει συνέχεια...
ΑΓΓΕΛΟΣ: - Ποιος σου το λέει συνέχεια;
ΔΑΙΜΟΝΑΣ: - Ο Εξακόσια Εξήντα κάτι...

Το λεωφορείο του ΚΤΕΛ γεμάτο επιβάτες ξεκινάει και αρχίζει να κατηφορίζει το δρόμο. Από πίσω τρέχει κάποιος προσπαθώντας να το προλάβει.
- "Σιγά μην σταματήσει ο οδηγός να σε πάρει!" του φωνάζει ένας από το λεωφορείο.
- "Το ξέρω!" φωνάζει ο άλλος τρέχοντας.
- "Τότε γιατί τρέχεις;"
- "Γιατί εγώ είμαι ο οδηγός!!"

Ενας επιχειρηματίας έβγαινε ένα βράδυ από το αυτοκινητό του. Εκεί τον αιφνιδίασε μια ξανθιά που ήθελε να τον ληστέψει:
- "Ακίνητος! Ληστεία! Σήκωσε τα χέρια σου ψηλά αλλιώς..."
- "Αλλιώς τι;", ρωτά ο επιχειρηματίας.
- "Μη με μπερδεύεις! Αυτή είναι η πρώτη μου δουλειά..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails