Κορυφώνοντας τον πυρετό των εξαγορών στο χώρο των online διαφημίσεων, η Microsoft ανακοίνωσε αργά την Παρασκευή ότι αγοράζει το πρακτορείο aQuantive Inc. για έξι δισ. δολάρια σε μετρητά.
H συμφωνία κλείνει έναν μήνα πυρετώδους δραστηριότητας στο χώρο των κερδοφόρων διαδικτυακών διαφημίσεων, που ξεκίνησε τον Απρίλιο με την εξαγορά της DoubleClick από την Google για 3,1 δισ. δολάρια. Λίγο αργότερα ακολούθησε η Yahoo, που εξαγόρασε το 80% της Right Media Inc. για 680 εκατ. δολάρια.
Η aQuantive θα μπορούσε να βοηθήσει το τμήμα διαδικτυακών διαφημίσεων της Microsoft, το οποίο υστερεί σε έσοδα σε σχέση με τις Google και Yahoo. Η Microsoft σήμερα διανέμει online διαφημίσεις κυρίως στους δικούς της δικτυακούς της τόπους, όπως το MSN, και όχι σε τρίτους.
Η aQuantive έχει αναπτύξει δική της τεχνολογία για τη διανομή ξένων καταχωρήσεων σε συνεργαζόμενους δικτυακούς τόπους, ενώ παράλληλα διατηρεί και το διαφημιστικό πρακτορείο Avenue A / Razorfish, το οποίο δημιουργεί και πουλάει ψηφιακές διαφημίσεις.
Η Google είναι μακράν η κορυφαία υπηρεσία διαφημίσεων κειμένου, οι οποίες εμφανίζονται μαζί με τα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης, ενώ με την εξαγορά της DoubleClick επεκτείνεται τώρα στη διανομή διαφημίσεων με γραφικά.
Η αγορά των διαδικτυακών διαφημίσεων αναμένεται να αναπτυχθεί φέτος κατά 30%, πολύ περισσότερο από ό,τι άλλες μορφές διαφήμισης.
Πηγή: In.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου