Τρίτη 26 Δεκεμβρίου 2023

Πέθανε η ηθοποιός Χαριτίνη Καρόλου!


Την τελευταία της πνοή άφησε η ηθοποιός Χαριτίνη Καρόλου.

Τη θλιβερή είδηση του θανάτου της έκανε γνωστή με ανάρτησή του στα social media ο Σπύρος Μπιμπίλας.

«Αντίο αγαπημένη μου φίλη πριν από λίγο μάθαμε το θλιβερό νέο… η καλή μας φίλη συνάδελφος και πολύ καλή ηθοποιός Χαριτίνη Καρόλου άφησε την τελευταία της πνοή και ταξιδεύει προς το φως… Καλό ταξίδι Χαριτίνη μου… θα σε θυμάμαι πάντα με αγάπη για το νοιάξιμό σου για όλους μας και για τη λατρεία σου για το θέατρο!» έγραψε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του ΣΕΗ, αναρτώντας φωτογραφίες της.

Η Χαριτίνη Καρόλου γεννήθηκε στην Κοζάνη και ήταν το μικρότερο από τα 8 παιδιά της οικογένειας. Ο πατέρας της ήταν δικαστικός και τη δεκαετία του ’50 πήρε μετάθεση στον Πειραιά, όπου πέρασε τα παιδικά της χρόνια.

Είχε σπούδασε στις δραματικές σχολές Θεάτρου Δημήτρη Ροντήρη και του Ωδείου Αθηνών αποφοιτώντας το 1964.

Η Χαριτίνη Καρόλου υπήρξε μία σπουδαία ηθοποιός και στενή φίλη της Αλίκης Βουγιουκλάκη. Μάλιστα είχαν παίξει μαζί στην ταινία «Πονηρό θηλυκό κατεργάρα γυναίκα» υποδυόμενες τις αντίζηλες.

«Ήταν εντελώς φιλική και προστατευτική απέναντί μου από την πρώτη στιγμή που γνωριστήκαμε. Το μόνο που μου είχε πει, επειδή ήμουν ψηλή, ήταν να μη φοράω κόκκινα ρούχα και ψηλοτάκουνα στη σκηνή, για να μη φαίνεται η διαφορά στο ύψος μας, τίποτε άλλο» είχε αναφέρει η Χαριτίνη Καρόλου σε συνέντευξή της για τη συνεργασία της με την Αλίκη Βουγιουκλάκη.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails