Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

Διάσημα τελευταία λόγια...

-Μόνο πάνω από το πτώμα μου!

-Μπα; Και τι σκοπεύεις να κάνεις με αυτό το ρόπαλο;

-Γιατρέ, είναι εύκολη η εγχείριση;

-Αυτή η ρόδα είναι δική μας;

-Τι κάνει αυτό το κουμπί;

-Γιατί, τι θα μου κάνεις, δηλαδή;;

-Έχω ένα κακό προαίσθημα!

-Μην ανησυχείς! Το έχω ξανακάνει!

-Μη φοβάσαι! Δεν πέφτω!

-Εγώ αντέχω τα πάντα!

-Η πιθανότητα να συμβεί αυτό που λες, είναι μία στο εκατομμύριο!

-Και τι τρώτε εσείς, εδώ στη ζούγκλα;

-Δεν υπάρχουν αρκούδες εδώ!

-Πάω σπίτι, γιατί θα με σκοτώσει ο πατέρας μου!

-Μη φοβάσαι, δεν είναι γεμάτο!

-Σε ένα λεπτό θα το έχω φτιάξει!

-Ουπς!

-Αρχίζει να βρέχει! Πάμε κάτω από εκείνο το δέντρο!

-Ποιο καλώδιο θες να κόψω;

-Ας ζητήσουμε οδηγίες από εκείνους τους στρατιώτες!

-Από δω πίσω θα είμαστε ασφαλείς!

-Μην ανησυχείς, έχω δει πώς το κάνουν στην τηλεόραση!

-Εγώ το κρατάω, εσύ πάτα τον διακόπτη!

-Είναι τόσο ήμερο, που μπορείς να βάλεις το κεφάλι στο στόμα του!

-Αυτά τα μανιτάρια τρώγονται!

-Να! Κοίτα πώς θα το κάνω εγώ!

-Δεν φαίνεται βαθύ!

-Πρώτα κόψε το κόκκινο καλώδιο!

-Μπα! Επιτίθεται μόνο όταν απειλείται!

-Ας κρυφτούμε εδώ μέσα! Δεν θα μας βρει ποτέ!

-Προλαβαίνουμε να περάσουμε απέναντι!

-Παράξενη γεύση!

-Σίγουρα αντέχει η γέφυρα;

-Ηρεμήστε όλοι, το τηλεφώνημα ήταν σίγουρα φάρσα!

-Τρέχει κάτι, ρε φίλε;

-Σου μυρίζει κι εσένα υγραέριο;

-Ας το ρισκάρουμε!


~

Επίσης (αυτά πάντως υποτίθεται ότι είναι πραγματικά):



Μη μου τους κύκλους τάραττε. (Αρχιμήδης)

Και τώρα πάω για ύπνο. Καληνύχτα. (Λόρδος Βύρων)

Θα ξαναγυρίσουμε και η γή θα τρέμει. (Γκαίμπελς)

Φως, περισσότερο φως. (Γκαίτε)

Εγώ βγαίνω... και μάλλον θ' αργήσω να γυρίσω. (Άντυ Γουώρχολ)

Είναι όμορφα εκεί πέρα. (Θωμάς Έντισον)

Κι εσύ τέκνον, Βρούτε; (Ιούλιος Καίσαρας)

Γαλλία, στρατός, Ιωσηφίνα (Ναπολέων Βοναπάρτης)

Πονάω εδώ. (Σαρλ ντε Γκολ)

Φύγε από εδώ, είμαι μια χαρά.~ (H. G. Wells)

Είμαι έτοιμος. (Γούντροου Ουίλσον)

Σβήστε το φως, παρακαλώ. (Θεόδωρος Ρούζβελτ)

Εναν πετεινό στον απελευθερωτή (Ασκληπιό. ~ Σωκράτης)

Ένας ετοιμοθάνατος δεν μπορεί να κάνει τίποτα εύκολα. (Βενιαμίν Φρανκλίνος)

Αυτό είναι παράλογο! Αυτό είναι παράλογο! (Σίγκμουντ Φρόιντ)

Νενικήκαμεν (Φειδιππίδης)

Να αγαπάτε ο ένας τον άλλο. (Τζορτζ Χάρισον)

Τετέλεσται. (Ιησούς Χριστός)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails