Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Ο Λοβέρδος μιλάει κι η ΝΕΤ παίζει τσόντα!!!

Μιλάμε μάγκες αυτό πρέπει να το δείτε! Γι' αυτό τον λένε Lover-δο! :) Τυχαίο το όνομα; Δεν νομίζω Τάκη... :)

(Μπείτε στο post να το δείτε...)





Διαβάστε περισσότερα "Ο Λοβέρδος μιλάει κι η ΝΕΤ παίζει τσόντα!!!"

Σάββατο 21 Μαΐου 2011

βαβέλ...

Γράφει ο ΣΤΑΘΗΣ Σ. στην Ελευθεροτυπία

Ομιλούμε αυτές τις ημέρες περί «συναίνεσης». Ομιλεί για «συναίνεση» ο Παπανδρέου, ομιλεί για «συναίνεση» η Τρόικα, ομιλεί για «συναίνεση» κι ένα μέρος του Τύπου, ενώ στην πραγματικότητα εννοείται αλλά και υποδεικνύεται αν δεν υπαγορεύεται η υποταγή ενός μέρους σε ένα άλλο.

Οταν άλλο διακηρύσσεται και άλλο επιδιώκεται δεν έχουμε να κάνουμε με κάποιο είδος διαστροφής των λέξεων, αλλά με απλή κυβερνητική επί των ανθρώπων. Δεν είναι λοξίες οι λέξεις, λαοπλάνα είναι η εξουσία...

Το φαινόμενο είναι ευρύτερο. Αίφνης ο Καντάφι, λόγου χάριν, κατηγορείται για «εγκλήματα κατά της ανθρωπότητος», ήτοι δολοφονίες αμάχων, δηλαδή για το ίδιο ακριβώς που κάνουν και οι «σύμμαχοι» που έχουν επέμβει στη χώρα του.

Αυτή η χρήση των εννοιών και των λέξεων σαν να έχουν δύο πρόσωπα όπως ο Ιανός - όμως μονά-ζυγά δικά μας και τα δυο, έχει κάνει το ψέμα εύκολο και τον έλεγχο της πολιτικής σχεδόν αδύνατον...

Ζούμε σε μια κοινωνία στην οποίαν ο δημόσιος λόγος (και διάλογος) είναι από χέρι υπονομευμένος. Διότι η ορολογία του συντίθεται κυρίως από κατά συνθήκη ψεύδη, από ψευδεπίγραφες έννοιες κι από παρενδεδυμένες λέξεις.



Η κυρίαρχη ιδεολογία έχει επιβάλει στερεότυπα που άλλα λένε κι άλλα εννοούν, ευφημισμούς αλλά και δυσωνυμίες, με αποτέλεσμα μια βαβέλ ασυνεννοησίας και κατά συνέπειαν αποκολοκύνθωσης σε μαζική κλίμακα-

- μωραίνει το σύστημα ους βούλεται απολέσαι.

Επί παραδείγματι:

λέμε «προσωπικά δεδομένα». Δεν υπάρχουν «προσωπικά δεδομένα», υπάρχει γενικό φακέλλωμα, στο οποίον έχουν πρόσβαση οι πάντες: αστυνομία, μυστικές υπηρεσίες, τράπεζες, διαφημιστικές εταιρείες, ασφαλιστικές τοιαύτες και πας τις όστις τυγχάνει ενδιαφερόμενος.

Λέμε, «ανθρώπινα δικαιώματα». Δεν υπάρχουν παρά ως πρόσχημα προπαγάνδας και «ανθρωπιστικών επεμβάσεων» - άλλος ένας όρος κι αυτός λούφας και παραλλαγής κάτω απ' τον οποίον κρύβονται ο ιμπεριαλισμός και η αποικιοκρατία.

Τα «ανθρώπινα δικαιώματα» στην εργασία δεν υπάρχουν· στην υγεία, αργοπεθαίνουν· στην ασφάλιση, έχουν πάρει σύνταξη - μειωμένη κι ατιμωτική. Στην εκπαίδευση, σβήνουν και στην ελευθερία του λόγου, τυλίγονται σε μια κόλλα χαρτί από το πλείστον των ΜΜΕ και βεβαίως από το υπερόπλο της τηλεόρασης.

Λέμε: «ελεύθερη αγορά» και (θα έπρεπε να) εννοούμε το σκλάβωμα των ανθρώπων. Αλλά ούτε η ίδια η αγορά είναι «ελεύθερη», αιχμάλωτη είναι της μη πραγματικής οικονομίας, του τραπεζικού συστήματος και των υπερεθνικών μεγάλων εταιρειών. Των μονοπωλίων και των τραστ.

Λέμε: «απελευθέρωση της εργασίας» και συμβαίνει αποθηρίωση του κεφαλαίου. Πρόκειται για την προοδευτική κι εν τέλει οριστική κατάργηση των εργατικών κατακτήσεων ενός αιώνα - του τρομερού 20ού Αιώνα. Πρόκειται για την κατάλυση του πολιτισμού της εργασίας, της τέχνης που αυτός ο πολιτισμός παρήγαγε καθώς και των ελπίδων που γέννησε για μια ανθρωπότητα ανθρωπιστική. Διαδικασία που με τη σειρά της συνοδεύεται από πλήθος αντίστοιχων τραβεστί νεολογισμών όπως η «ευέλικτη εργασία», οι «απασχολήσιμοι», η «διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού» κι άλλα πονηρά παρόμοια.

Ορολογίες της πλάκας και της υποκρισίας, η σημειολογία μιας εξουσίας που μεταλλάσσει τις (αστικές έστω) δημοκρατίες σε τυραννίδες. Κλισέ που έχουν αναχθεί σε φετίχ της μαζικής μας αποβλάκωσης. Με τα οποία οι άνθρωποι σκέφτονται χωρίς καν να το συνειδητοποιούν, έτσι με τη δύναμη της αδράνειας.

«Ανταγωνισμός». Λένε «ανταγωνισμός» ως να επρόκειτο για το πλαίσιο του υγιώς επιχειρείν, ενώ πρόκειται για τον νόμο της ζούγκλας, όπου ο ισχυρότερος τρώει τον ασθενέστερο, ώσπου ο κάθε κλάδος της οικονομίας (εθνικής και διεθνικής) να μονοπωληθεί.

Λένε ότι ο ανταγωνισμός ρίχνει τις τιμές - βεβαίως! μέχρι να οδηγήσει στο μονοπώλιο, οπότε θα τις αυξάνει μόνο του πλέον το τέρας τραστ κατά το δοκούν.

Λένε «κρατισμός» και μέμφονται το κράτος αυτοί που το έχουν στα χέρια τους, πλουτίζουν απ' αυτό, κρατικοδίαιτοι και διαπλεκόμενοι, ενώ ταυτοχρόνως το ξεχαρβαλώνουν και το κάνουν σαν τα μούτρα τους: δυσλειτουργικό για τον λαό, αντιπαραγωγικό για το επιχειρείν και εχθρικό για όσους δεν είναι πελάτες της κομματοκρατίας.

«Λαϊκισμός» - η αίσχιστη μομφή κατά του ίδιου του λαού από τους ποπουλιστές και τους δημαγωγούς που τον λεηλατούν και τον καταδυναστεύουν -το «κάτσε καλά» εναντίον όσων δεν έχουν γίνει ακόμα φυτά, θύματα της προπαγάνδας τους.

Με κορυφαίον τον «εκσυγχρονισμό» που σημαίνει ακριβώς το αντίθετο: την επιστροφή των εργαζομένων, αυτών που παράγουν τον πλούτο, στην εποχή του Ντίκενς, στο μεροδούλι-μεροφάι, στο μαμ-κακά-και νάνι.

Χέρι-χέρι, διαφήμιση και προπαγάνδα στη σύγχρονη Βαβέλ άλλα λένε και άλλα εννοούν. Λένε «πολυπολιτισμός» κι εννοούν τη δημιουργία χρήσιμων και προσοδοφόρων γκέτο μέσα στις πόλεις. Λένε «αυτοπροσδιορισμός» κι ανοίγουν την πόρτα για τον διαμελισμό χωρών και τον διχασμό λαών. Μιλάμε για Μη-Κυβερνητικές Οργανώσεις που όμως λαμβάνουν κυβερνητικές χρηματοδοτήσεις.

Λένε «πολιτική ορθότης» και στο όνομά της έχουν εξαπολύσει την πιο ιταμή αλλά και αποτελεσματική ιδεολογική τρομοκρατία από την εποχή της Ιεράς Εξέτασης. Ο καθένας, αν είναι αντιιμπεριαλιστής μπορεί να κατηγορηθεί για αντιαμερικανισμό. Αν είναι πατριώτης για εθνικισμό. Αν είναι αντισιωνιστής, για αντισημιτισμό. Αν ξέρει πέντε γράμματα, για αρχαιολαγνεία και προγονοπληξία.

Μια οργουελιανή βαβέλ, μια διαρκής καφκική δίκη προθέσεων και ιδεών -οι άνθρωποι έχουν καθιερώσει τα «εγκλήματα γνώμης» - τα ονομάζουν «εγκλήματα μίσους» κι όποιον πάρει ο χάρος (λες κι είναι, λόγου χάριν, κακό να μισείς τον ναζισμό). Επ' αυτού μάλιστα εξομοιώνουν τον κομμουνισμό με τον φασισμό και τρέχα γύρευε να βρεις οκτάωρο, Πικάσο και Ιησού Χριστό.

Ομως το μεγάλο τους επίτευγμα είναι το «διαίρει και βασίλευε» ήγουν η αξιοποίηση των παθολογιών.

Κάθε τάξη, κλάδος, κατάσταση έχει την παθολογία της, οι γιατροί, οι γεωργοί, οι δημοσιογράφοι, ο δημόσιος τομέας. Η ανάδειξη από τους κρατούντες Δυνατούς αυτών των παθολογιών σε γενικό χαρακτηριστικό της κάθε τάξης (π.χ. «οι γιατροί τα παίρνουν», «οι γεωργοί τεμπελιάζουν» και τα λοιπά) τις απονομιμοποιεί στη συνείδηση των άλλων, τις ξεφτιλίζει και τις καθιστά ευάλωτες στις ορέξεις των... «ελίτ».

Οπου «ελίτ» είναι μια ακόμη κρυπτωνυμία της αστικής τάξης, των εξ αυτής λαμόγιων και «νταβατζήδων».

Τέλος, το πιο οχληρό αλλά και πιο επικίνδυνο με όλο αυτό το έπος της αμερικανιάς στη σημειολογία που ελέγχει την κοινωνία είναι ότι υιοθετήθηκε (μάλιστα με την ευήθεια και τον ζήλο του νεοφώτιστου) από ένα μεγάλο μέρος της μη κομμουνιστικής αριστεράς· που κατέστησε έτσι εαυτήν παρακολούθημα των νεοφιλελεύθερων επιλογών, είτε αυτές εκφράζονταν υπό τη δορά μιας τάχα σοσιαλιστικής ρητορικής, είτε από τις υπαγορεύσεις των λύκων αυτοπροσώπως και φόρα παρτίδα.

Δώστε σε ορισμένους αριστερούς όρους όπως «φαντασιακό», «η αλήθεια του άλλου», «αφήγηση» (αντί για ιστορία), «αναστοχασμός» και πάρτε τους την ψυχή! Και αυτό ακριβώς έκαναν - τους πήραν την ψυχή!

Οπως και να 'χει, ένα τέταρτο του αιώνα αβάσταχτης ελαφρότητας περί το «τις βούλεται αγορεύειν» στην αγορά και στον δημόσιο βίο, ίσως η βλάβη να 'ναι πλέον ανήκεστος...

Αν όχι, θα το δούμε στους δρόμους.

Αν ανθίσει ξανά η ποίηση των ανθρώπων, θα ανθίσει στους δρόμους -στα σαλόνια πλέον τελείται μόνον η νεκρώσιμος ακολουθία όσων ζωγραφίσαν κάποτε στη ζωή μας μια «Κυριακή», μια «σχόλη».

Διότι, όταν ένας πρωθυπουργός βαφτίζει το ξεπούλημα «εκμηδενισμό της συμμετοχής του Δημοσίου», τότε οι λέξεις που βγαίνουν απ' το στόμα του έχουν φορέσει μαύρες κουκούλες και σκοτώνουν - τη λογική, τις ελπίδες, αλλά και τις όποιες πιθανότητες για μια στρατηγική συνεννόησης...

Διαβάστε περισσότερα "βαβέλ..."

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Απίστευτος διάλογος στο γερμανικό περιοδικό Stern και εκπληκτική απάντηση Έλληνα σε Γερμανό που έστειλε ειρωνική επιστολή για τα χρέη μας

Η παρακάτω ανοιχτή επιστολή του Walter Wuellenweber, προς τους Έλληνες πολίτες με τίτλο «Αγαπητοί μας Έλληνες», δημοσιεύεται σε πρόσφατο τεύχος του γερμανικού εβδομαδιαίου περιοδικού, Stern. Ο υπέρτιτλος του άρθρου αναφέρει:
.
«Μετά τις τράπεζες, θα πρέπει τώρα οι Γερμανοί να σώσουν και την Ελλάδα. Πρώτα έκαναν αλχημείες οι Έλληνες στο ευρώ και τώρα, αντί να κάνουν οικονομίες, απεργούν».

Ακολουθεί η επιστολή του Γερμανού:



Αγαπητοί ΕΛΛΗΝΕΣ, από το 1981 ανήκουμε στην ίδια οικογένεια. Μόνο που εμείς έχουμε συνεισφέρει, όσο κανείς άλλος στο κοινό ταμείο, δηλαδή γύρω στα 200 δις, ενώ εσείς έχετε, αντίθετα, εισπράξει κατά κεφαλήν, όσα κανείς άλλος, δηλαδή σχεδόν 100 δις. Ουδέποτε λαός βοήθησε μέχρι τώρα με τη θέλησή του, σε τέτοιο βαθμό, και για τόσο μακρύ διάστημα, άλλον λαό. Είσαστε, κυριολεκτικά, οι πιο ακριβοί μας φίλοι.

Το ζήτημα πάντως είναι, ότι τελικά δεν εξαπατάτε μόνο τον εαυτό σας αλλά κι' εμάς. Στην ουσία, ουδέποτε φανήκατε αντάξιοι του ευρώ, μιας και παρά την εισαγωγή του, δεν καταφέρατε μέχρι τώρα να εκπληρώσετε τα κριτήρια σταθερότητας. Στην ΕΕ είσαστε ο λαός που ξοδεύει τα μεγαλύτερα ποσά σε καταναλωτικά αγαθά. Θα θέλαμε, ο πρωθυπουργός σας Γ. Παπανδρέου να προχωρήσει στο πρόγραμμά του, όμως προφανώς αυτό δεν το θέλετε εσείς, αφού συνεχίζετε απτόητοι, ν' απεργείτε. Μη μας λέτε λοιπόν, ότι μόνο οι πολιτικοί ευθύνονται για την καταστροφή.

Εσείς έχετε εφεύρει τη Δημοκρατία κι' ως εκ τούτου θα πρέπει να γνωρίζετε, ότι ο λαός είναι αυτός που κυβερνά κι' επομένως, έχει και την ευθύνη. Κανείς δεν σας αναγκάζει να φοροδιαφεύγετε, να χρηματίζεστε, ν' αντιδράτε σε κάθε συνετή πολιτική και να εκλέγετε διεφθαρμένους πολιτικούς. Σε τελευταία ανάλυση, οι πολιτικοί είναι λαϊκιστές και κάνουν, ότι τους πει ο λαός. Θα μας πείτε, βεβαίως, ότι κι' εμείς οι Γερμανοί δεν είμαστε πολύ καλύτεροι, όπως θέλουν κάποιοι να πιστεύουν. Κι' έχετε δίκιο.

Οι Έλληνες είναι εκείνοι, που μας είχαν δείξει το δρόμο της Δημοκρατίας και της Φιλοσοφίας, καθώς και τις πρώτες γνώσεις Εθνικής Οικονομίας. Τώρα μας δείχνετε και πάλι το δρόμο. Μόνο που αυτή τη φορά, είναι λάθος δρόμος. Κι' από το σημείο που εσείς έχετε τώρα φτάσει, δεν πάει παραπέρα.

Και η απάντηση που δόθηκε από ένα συμπατριώτη μας:

Αγαπητέ μου Walτer Wuellenweber, ονομάζομαι Γεώργιος Π. Ψωμάς. Είμαι δημόσιος λειτουργός κι' όχι υπάλληλος, όπως κατά κόρον τα ΜΜΕ των «συμπατριωτών» σου (μου) και άλλων «συμπατριωτών» σου (μου) αναφέρουν, ως βρισιά και με περίσσεια χλεύη. Ο μισθός μου είναι 1.000. Το μήνα, όχι την ημέρα, όπως ίσως σ' έχουν παρασύρει, να νομίζεις. Ούτε 1.000 λιγότερα από σένα.

Από το 1981 ανήκουμε στην ίδια οικογένεια. Μόνο που σας έχουμε παραχωρήσει με αδιαφανείς όρους κι' έναντι αυτών των 200 δις που λέτε, ότι μας δώσατε, το 40% περίπου των αμυντικών εξοπλισμών μας, το σύνολο σχεδόν των εθνικών τηλεπικοινωνιών μας, την κατασκευή 2 μεγάλων αεροδρομίων καθώς και πολλών χιλιομέτρων εθνικού οδικού δικτύου. Αν ξεχνώ κάτι, ζητώ να με συγχωρέσεις. Σημειώνω, πως είμαστε από τους μεγαλύτερους εισαγωγείς στα καταναλωτικά προϊόντα που παράγουν τα εργοστάσιά σας.

Η αλήθεια είναι, πως δεν ευθύνονται μόνο η πολιτικοί μας γι' αυτή την καταστροφή. Ένα μεγάλο μέρος της ευθύνης έχει και μια εταιρία γερμανικών κυρίως συμφερόντων, η οποία τους λάδωνε, για ν' αναλαμβάνει, όπως λέω παραπάνω, δημόσια έργα (βλ. C4Ι). Πιθανολογώ, πως φταίνε και τα γερμανικά ναυπηγεία, τα οποία μας πούλησαν κάτι υποβρύχια, που γέρνουν. Είμαι σίγουρος, ότι εσύ δεν με πιστεύεις ακόμα, αλλά δείξε λίγο υπομονή και περίμενε, διάβασέ με, κι' αν δεν σε πείσω, τότε διώξε με από την Ευρωζώνη, τον τόπο της Αλήθειας και της Ευημερίας, του Δίκαιου και του Σωστού.

Λοιπόν Walτer, μισός αιώνας και πάνω πέρασε από τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, από τότε που η Γερμανία έπρεπε να ξοφλήσει τις υποχρεώσεις της προς την Ελλάδα.
Οι οφειλές αυτές, που μόνον η Γερμανία αρνείται να ξοφλήσει στην Ελλάδα (η Βουλγαρία και η Ρουμανία, τακτοποίησαν ήδη τις αντίστοιχες υποχρεώσεις τους), συνίστανται:

α) Σε χρέη ύψους 80 εκατομμυρίων γερμανικών μάρκων, από τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.
β) Σε χρέη από τη διαφορά του κλήριγκ στο μεσοπόλεμο, ύψους 593.873.000 δολαρίων, που ήταν σε βάρος της Γερμανίας.
γ) Στα αναγκαστικά δάνεια, τα οποία συνήψε το Γ΄ Ράιχ από την Ελλάδα, ύψους 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, στη διάρκεια της κατοχής.
δ) Στις επανορθώσεις, που οφείλει η Γερμανία στην Ελλάδα, για τις κατασχέσεις, αρπαγές και καταστροφές, που της προξένησε το Γ' Ράιχ, την περίοδο της κατοχής, ύψους 7,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, όπως επεδίκασαν οι Σύμμαχοι.
ε) Στις ανυπολόγιστες υποχρεώσεις της Γερμανίας για την αφαίρεση της ζωής 1.125.960 Ελλήνων (38.960 εκτελεσμένων, 12.000 νεκρών από αδέσποτες, 70.000 σκοτωμένων σε μάχες, 105.000 νεκρών στα στρατόπεδα της Γερμανίας, 600.000 νεκρών από πείνα και 300.000 απωλειών από υπογεννητικότητα).
στ) Στην ατίμητη ηθική προσβολή, που προξένησε στον ελληνικό λαό και στις ανθρωπιστικές ιδέες που εκφράζει η ελληνική ιδέα. Αυτό το πρόβλημα δεν είναι οικονομικό, είναι ηθικής τάξης, ύψιστης ηθικής αξίας.

Ξέρω Walτer, σε πειράζουν αυτά που γράφω, αλλά και μένα με πείραξαν, αυτά που έγραψες! Αλλά περισσότερο με πειράζουν, αυτά που σκέφτεσαι και θέλεις να κάνεις για μένα και τους «συμπατριώτες» σου, τους Έλληνες !

Walτer, φίλτατε Walτer, στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται 130 γερμανικές επιχειρήσεις, στις οποίες, περιλαμβάνονται σχεδόν όλοι οι γερμανικοί κολοσσοί, οι οποίες πραγματοποιούν ετήσιο τζίρο της τάξης των 6,5 δισ. ευρώ.

Ξέρεις Walτer, σύντομα δε θα μπορώ ν' αγοράζω Γερμανικά προϊόντα, γιατί δεν θάχω λεφτά. Εγώ Walτer μεγάλωσα στα λίγα, θα τ' αντέξω . και μην ανησυχείς για τους νέους στην Ελλάδα, . είμαστε ακόμα πολλοί παλιοί, για να τους βοηθήσουμε, να εξοικειωθούν στη νέα κατάσταση . αλλά εσείς βρε Walτer, . τους ανέργους σας, που θα δημιουργηθούν από την κατάσταση αυτή στην Ελλάδα, πως θα τους αντιμετωπίσετε;

Πες μου σε παρακαλώ . έχω απορία: εμείς οι Έλληνες πρέπει να φύγουμε από την Ευρώπη, την Ευρωζώνη (κι' απ' όπου αλλού θέλετε, εσείς, οι Γερμανοί, οι Σουηδοί, οι Ολλανδοί και λοιποί «συμπατριώτες). Πρέπει να φύγουμε, για να σωθούμε από μια Ένωση, κατ' επίφαση. Από μια ομάδα κερδοσκόπων. Από μια ομάδα, στην οποία είμαστε συμπαίκτες, όσο καταναλώναμε τα προϊόντα των συμπαικτών !

Εγώ φίλτατε Walτer, πιστεύω, ότι οι Έλληνες θα πρέπει να σταματήσουν ν' αγοράζουν Mercedes, BMW, Opel, Ford, Scoda, κλπ. συμμαχικά προϊόντα, γιατί, . δεν μπορούν και δεν πρέπει ! . Δεν το αξίζουν. Θα πρέπει να σταματήσουν ν' αγοράζουν προϊόντα από το Lidl, το Praktiker και το IKEA. Γιατί δε θα μπορούν πια να τ' αγοράσουν αυτά τα προϊόντα, βρε αδερφέ, τι να κάνουμε !

Φίλτατε Walτer, θα πρέπει να κανονίσουμε και κάποιες άλλες «λεπτομέρειες» . αν μου επιτρέπεις βέβαια, γιατί εσύ είσαι ο «πιστωτής» της ζωής μου. Ξέρεις βρε φίλε Walτer, θέλω να μου επιστρέψεις τον ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ μου, που έκλεψες εσύ (όχι ΕΣΥ βεβαίως, αλλά κάποιοι ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ), θέλω τα ΑΘΑΝΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΟΥ, που βρίσκονται στα Μουσεία του Βερολίνου, του Μονάχου, του Λονδίνου, του Παρισιού, της Ρώμης! Τα θέλω τώρα, που μπορεί να πεθάνω, . αλλά θέλω να πεθάνω, κοντά στους πατέρες μου !

Ε Κ Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο Σ!!!

Πηγή: http://ygro-pyr.blogspot.com

Διαβάστε περισσότερα "Απίστευτος διάλογος στο γερμανικό περιοδικό Stern και εκπληκτική απάντηση Έλληνα σε Γερμανό που έστειλε ειρωνική επιστολή για τα χρέη μας"

Ο χαλασμένος κούκος!

Ο σύζυγος στην συμβία του:
-Ξέρεις γυναίκα, το βράδυ θα βγω με την αντροπαρέα και θα αργήσω λίγο.
Το πολύ μέχρι τις 12 θα ' μαι πίσω.
-Έγινε αντρούλη μου. Καλά να περάσεις...

Έτσι κι έγινε. Όμως με καλή παρέα και μπόλικες τεκίλες, η ώρα περνάει
χωρίς να το καταλάβει κανείς.



Εντελώς λιώμα λοιπόν, φτάνει ο αντρούλης στο σπίτι κατά τις 3 το πρωί.
Με το που κλείνει την πόρτα, ακούει το ρολόι με τον κούκο να χτυπάει
την ώρα 3. Αμέσως συμπλήρωνει ο τύπος άλλα 9 "κου-κου" και πάει
ευχαριστημένος για ύπνο.

Το πρωί, η γυναίκα του τον ρωτάει τι ώρα ήρθε και εκείνος φυσικά της απαντά:
-Τα μεσάνυχτα.
-Α, ωραία, πέρασες καλά;
-Ε, έτσι κι έτσι...
-Καλά. Σήμερα θα πρέπει να πάμε να πάρουμε και ένα άλλο ρολόι με
κούκο, γιατί αυτό που έχουμε χάλασε ...
- Μπα, την ρωτάει, τι έπαθε;
- Να, χτες το βράδυ ο κούκος χτύπησε 3 φορές, είπε "...σκατά, τη
γα####με...", χτύπησε άλλες 4, καθάρισε τον λαιμό του, χτύπησε άλλες
3, έβηξε, χτύπησε άλλες 2, σκόνταψε επάνω στο τραπεζάκι κι έκλασε!!!

Διαβάστε περισσότερα "Ο χαλασμένος κούκος!"

Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Ελεύθερη είσοδος και εκδηλώσεις για τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων

Δωρεάν θα είναι η είσοδος στα μουσεία όλης της χώρας στις 18 Μαίου, τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων. Παράλληλα, θα διοργανωθούν εκδηλώσεις στα 46 αρχαιολογικά μουσεία σε όλη την επικράτεια ενώ η κεντρική εκδήλωση για τον φετινό εορτασμό θα λάβει χώρα στο Μουσείο Μικρασιατικού Ελληνισμού «Φιλιώ Χαϊδεμένου», που είναι το τιμώμενο μουσείο για το 2011.

Εργαστήρια, ξεναγήσεις, παραστάσεις και πολλές εκπλήξεις επιφυλάσσουν στους επισκέπτες τα μουσεία, τα οποία θα κρατήσουν ανοιχτές τις πόρτες τους έως αργά το βράδυ.



«Μουσεία και Μνήμη» είναι το φετινό θέμα του εορτασμού της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων. Το μήνυμα της γιορτής είναι «να γίνουν όλα τα μουσεία φορείς πολιτισμικών ανταλλαγών προς όφελος του κοινωνικού συνόλου, με σκοπό την ανάπτυξη της μόρφωσης, την αμοιβαία κατανόηση και τη συνεργασία μεταξύ των λαών».

Το Μουσείο της Ακρόπολης θα είναι στις 18 Μαίου από τις 8:00 ως τις 00:00 ανοιχτό με ελεύθερη είσοδο. Στις 20:00 στο προαύλιο του μουσείου η Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων θα παρουσιάσει έργα των Μπετόβεν, Φορέ και Μποροντίν με το σολίστα πιάνου Δ. Βεζύρογλου. Θα συμμετέχει η Μικτή Χορωδία του Δήμου ενώ τη συμφωνική ορχήστρα θα διευθύνει ο Ε. Καλκάνης.

Στο Νομισματικό Μουσείο στις 20:00 το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης θα παρουσιάσει το έργο «The Art of Sleep» των Κορεατών Young-Hae Chang Heavy Industries. Νωρίτερα, στις 12:00, θα διοργανωθεί εκδήλωση με τίτλο «Τα αρχαιολογικά ταξίδια του Ερρίκου Σλήμαν».

Στην Πινακοθήκη του Δήμου Αθηναίων θα είναι ανοιχτή από τις 17:00 ως τα μεσάνυχτα η έκθεση της συλλογής του Γ. Οικονόμου. Στις 22:00 θα πραγματοποιηθεί ξενάγηση σε αριστουργήματα της Μοντέρνας Τέχνης του 20ου αιώνα από τη διευθύντρια της Πινακοθήκης, Νέλλη Κυριαζή.

Το Μουσείο Μπενάκη (κτίριο Πειραιώς) ο εορτασμός για την Ημέρα Μουσείων θα ξεκινήσει από τις 14 Μαίου: η Σάσα Βούλγαρη θα διαβάσει παραμύθια από την Αφρική με τη συμμετοχή του μουσικού Γιώργου Κατσάνου. Νωρίτερα, στις 11:00 ο Μπρούνο Φινοκιάρο θα αφηγηθεί ιστορίες αντικειμένων αφρικανικής τέχνης στη διάλεξη με τίτλο «Έρχομαι από την Ακτή Ελεφαντοστού». Στις 18 Μαίου στις 21:00 θα διοργανωθεί μουσική εκδήλωση με τη συμμετοχή του Jazz κουαρτέτου της Ορχήστρας Σύγχρονης Μουσικής της ΕΡΤ.

Στο Μουσείο Μπενάκη (στην οδό Κουμπάρη), θα διοργανωθεί στις 18 και στις 21 Μαίου εκδήλωση με τίτλο «Ιστορίες των αντικειμένων: Μορφές πρόσβασης στα τεκμήρια του Μουσείου Μπενάκη», ενώ την Τετάρτη το μουσείο θα είναι ανοιχτό από τις 09:00 έως τις 17:00, με ελεύθερη είσοδο.

Πλήθος εκδηλώσεων θα λάβουν χώρα στους περισσότερους αρχαιολογικούς χώρους και στα μουσεία σε ολόκληρη τη χώρα.



Πηγή: www.tvxs.gr
Διαβάστε περισσότερα "Ελεύθερη είσοδος και εκδηλώσεις για τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων"

Πέμπτη 12 Μαΐου 2011

Η άγνωστη ιστορία της λέξης “σιλουέτα”

γράφει ο Αθανάσιος Τσακνάκης, Καθηγητής Ξένων Γλωσσών – Συγγραφέας



Σιλουέτα: δάνειο τής ελληνικής γλώσσας από την βασκική.


Ο όρος «σιλουέτ(τ)α» τής ελληνικής γλώσσας προέρχεται από τον γαλλικό «silhouette» και έχει την ίδια με αυτόν έννοια: το περίγραμμα, το σκιαγράφημα. Ο γαλλικός όρος γεννήθηκε από το επώνυμο τού Etienne de Silhouette, υπουργού οικονομικών τής Γαλλίας κατά το 1759, ο οποίος πρωτοτύπησε διακοσμώντας τους τοίχους τής κατοικίας του με σκιαγραφήματα ανθρώπινων μορφών.



Το επώνυμο Silhouette, όμως, δεν έχει γαλλική προέλευση και γι’ αυτόν τον λόγο δεν ετυμολογείται μέσω καμμίας νεολατινικής γλώσσας. Την λύση εντοπίζουμε στην βασκική γλώσσα, και συγκεκριμένα στο σχεδόν ομόηχο επώνυμο Zuloeta (σουλοέτα), λέξη σύνθετη, εκ τού «zulo» (οπή, τρύπα) και «eta» (πολύ, επιπλέον), ανακαλύπτοντας ταυτόχρονα και την βασκική καταγωγή τού Etienne de Silhouette, τού οποίου η οικογένεια καταγόταν από την βασκική πόλη Biarritz τής Βόρειας Γαλλίας και μάλλον απέκρυπτε επιμελώς την εθνικότητά της. Προχωρώντας ακόμη ένα βήμα, μπορούμε να ισχυριστούμε ότι στην νέα ελληνική γλώσσα το επώνυμο Silhouette σημαίνει «πολύτρυπος» ή «κατατρυπημένος».



Πηγή: http://www.24grammata.com
Διαβάστε περισσότερα "Η άγνωστη ιστορία της λέξης “σιλουέτα”"

Ελλάς το μεγαλείο σου – Ο πρωτότυπος τρόπος με τον οποίον απαντά το Ι.Κ.Α. στα…e-mails!

Ως γνωστόν, η ιστοσελίδα τού Ι.Κ.Α., κόστισε ούτε λίγο ούτε πολύ, 2 εκατομμύρια ευρώ (κάπου 700 εκατομμύρια δραχμούλες). Τα μεταξωτά βρακιά όμως (αν και η συγκεκριμένη ιστοσελίδα παρ’ όλο το κόστος της δεν μπορεί να θεωρηθεί ως «μεταξωτό βρακί») θέλουν κι επιδέξιους κώλους, που μάλλον το ΙΚΑ δεν τούς διαθέτει.

Το ακόλουθο περιστατικό, αν όντως είναι αληθινό (που μάλλον είναι), αποδεικνύει σε όλο του το φάσμα το «μεγαλείο» τού ελληνικού Δημοσίου…

Εν συντομία λοιπόν, κάποιος ασφαλισμένος, σκέφτηκε να χρησιμοποιήσει την σελίδα τής επικοινωνίας που υπάρχει στην ιστοσελίδα τού Ι.Κ.Α. για να επιλύσει ένα πρόβλημα που είχε προκύψει.

Το Ι.Κ.Α., ως εκ τού θαύματος, απάντησε στο e-mail τού ενδιαφερόμενου. Απάντησε όμως, με τον δικό του, μοναδικό τρόπο…


 Διαβάστε περισσότερα: http://www.pare-dose.net/?p=4229#ixzz1M5PSTIiZ

Διαβάστε περισσότερα "Ελλάς το μεγαλείο σου – Ο πρωτότυπος τρόπος με τον οποίον απαντά το Ι.Κ.Α. στα…e-mails!"

Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Τρίτη 10 Μαΐου 2011

CIA: Θα ανατρέψουμε τον Ενβέρ Χότζα, αν συγκρατήσουμε τους Έλληνες!

«CIA το 1949 – Η επιτυχία της επιχείρησής μας αν συγκρατήσουμε την Ελλάδα», είναι ο τίτλος δημοσιεύματος της εφημερίδας Γκαζέτα Σκιπτάρε, που αναδημοσιεύει έκθεση του 1949 της αμερικανικής υπηρεσίας πληροφοριών CIA, σε μετάφραση του Αουρόν Τάρε, πρώην προϊσταμένου της διεύθυνσης μειονοτήτων στο αλβανικό υπουργείο Εξωτερικών.

Σύμφωνα με την έκθεση, η επιχείρηση της CIA με στόχο την ανατροπή του κομμουνιστή Ενβέρ Χότζα στην Αλβανία θα είχε επιτυχία, αν η CIA αποθάρρυνε τις «εδαφικές βλέψεις» της Ελλάδας για την Αλβανία.



Η έκθεση, όπως αναφέρει η εφημερίδα, συντάχθηκε το 1949 από άνθρωπο της CIA, ο οποίος είχε καθήκον να συλλέξει στοιχεία για την Αλβανία, την τότε αλβανική κυβέρνηση και την αλβανική διασπορά ανά τον κόσμο.

Στην έκθεση της CIA επισημαίνεται ότι η ελληνική κυβέρνηση επιδιώκει να αποσπάσει από την Αλβανία και να ενώσει με την Ελλάδα τμήμα βορείως των συνόρων της που ισοδυναμεί με το 1/5 περίπου της σημερινής Αλβανίας, γράφει το δημοσίευμα. Σαν συνέπεια των διεκδικήσεων αυτών, οι Αλβανοί της διασποράς αλλά και εντός Αλβανίας, θεωρούν την Ελλάδα εχθρό τους. Πολλοί Αλβανοί που βρίσκονται στην Ελλάδα - από εκείνους που έφυγαν λόγω της επικράτησης των κομουνιστών στην Αλβανία - θεωρούν την ελληνική κυβέρνηση, αναφέρει η έκθεση, όχι ως αντικομουνιστική, αλλά αντιαλβανική και με το δίκιο τους.

Εάν θέλουμε να δημιουργήσουμε μια ατμόσφαιρα, η οποία θα βοηθούσε το στόχο μας για αλλαγή της κυβέρνησης στην Αλβανία, δηλαδή για ανατροπή του Ενβέρ Χότζα και των κομουνιστών, αναφέρει η CIA, θα πρέπει πρώτα να μετριάσουμε τις επίσημες ελληνικές θέσεις ως προς την Αλβανία.

Στην πραγματικότητα, συνεχίζει η CIA, οι ΗΠΑ έχουν καταστήσει σαφή τη θέση τους και έχουν ενημερώσει τους Έλληνες ότι δεν τους στηρίζουν στις εδαφικές τους διεκδικήσεις σε βάρος της Αλβανίας. Οι ΗΠΑ, γράφει η έκθεση, θεωρούν τις διεκδικήσεις αυτές αβάσιμες από εθνική και ιστορική σκοπιά και πολύ μικρής αξίας από στρατηγική σκοπιά.

Πηγή: www.tvxs.gr
Διαβάστε περισσότερα "CIA: Θα ανατρέψουμε τον Ενβέρ Χότζα, αν συγκρατήσουμε τους Έλληνες!"

Οι 20 πιο παράξενοι θάνατοι στην ιστορία!

Ο Αισχύλος
1. O βασιλιάς Αδόλφος Φρειδερίκος της Σουηδίας έφαγε μέχρι θανάτου...κυριολεκτικά! Το τελευταίο του γεύμα περιλάμβανε αστακό, χαβιάρι, λάχανο, καπνιστό σολωμό και σαμπάνια. Για επιδόρπιο του σέρβιραν 14 πιάτα από το αγαπημένο του παραδοσιακό γλυκό της πατρίδας του, το σέλμα και γάλα. Πέθανε το 1771.

2. Ο Άλαν Πίνκερτον, ιδρυτής ενός πρακτορείου ερευνητών, πέθανε από μια μόλυνση που έπαθε στη γλώσσα του, αφού την...δάγκωσε.



3. Ο Τζακ Ντάνιελ, της γνωστής φίρμας ουίσκι, πέθανε από μια μόλυνση που έπαθε στα δάχτυλα του ποδιού του, αφού τα χτύπησε προσπαθώντας να...κλωτσήσει το χρηματοκιβώτιο του.

4. Η Ισιδώρα Ντάνκαν, μια χορεύτρια των αρχών του 20ου αιώνα, σκοτώθηκε όταν το μαντήλι που φόραγε στο λαιμό της μπλέχτηκε στις ρόδες του κάμπριο αυτοκινήτου που οδηγούσε, με αποτέλεσμα να της σπάσει το λαιμό.

5. Ο Βικ Μόροου, πρωταγωνιστής της τηλεοπτικής σειράς Combat, αποκεφαλίστηκε από μια λεπίδα φτερού ενός ελικοπτέρου στα γυρίσματα μιας επικίνδυνης σκηνής για την ταινία The Twilight Zone: The Movie. Δύο ακόμα παιδιά σκοτώθηκαν κατά τη διάρκεια αυτού του ατυχήματος.

6. Ο Τάικο Μπραχ, ένας Δανός ευγενής και αστρονόμος του 16ου αιώνα, πέθανε μετά από μια μόλυνση στην ουροδόχο κύστη, που προκλήθηκε επειδή.. τα κρατούσε πολύ ώρα! Βέβαια, αυτό διαψεύστηκε το 1996. Μια έρευνα εκείνης της χρονιάς έδειξε ότι όντως ο Μπραχ αρρώστησε μετά από αυτό το περιστατικό αλλά η αιτία θανάτου του ήταν η δηλητηρίαση από υδράργυρο. Ο ίδιος και οι συνεργάτες του χρησιμοποιούσαν πολύ τον υδράργυρο στα πειράματά τους, αλλά ποτέ δεν έγινε γνωστό πως ακριβώς αυτός μπήκε στον οργανισμό του.

7. Ο θεατρικός συγγραφέας Τενεσί Γουίλιαμς, βρέθηκε το 1983 νεκρός σε δωμάτιο ξενοδοχείου, έχοντας σφηνωμένο στο λαιμό του έναν φελλό.

8. Ο συγγραφέας Σέργουντ Άντερσον πέθανε από περιτονίτιδα, μια μόλυνση στο στομάχι που προκλήθηκε αφού κατάπιε ένα πακέτο με... οδοντογλυφίδες.

9. Ο Νόρμαν Τσάνεϊ, μέλος των Little Rascals, πέθανε μετά από μια ανωμαλία στους αδένες του, σε ηλικία 21 ετών. Ίσως αυτό οφειλόταν στο γεγονός ότι ξεπερνούσε 160 κιλά.

10. Ο Αττίλας, ο βασιλιάς των Ούνων, πέθανε μετά από μια αιμοραγία της μύτης του κατά τη διάρκεια της γαμήλιας νύχτας του. Μεθυσμένος, λυποθύμησε και πνίγηκε από το ίδιο του το αίμα.

11. Ο Σέρ Φράνσις Μπέικον πέθανε επειδή προσπαθούσε να διατηρήσει ένα κοτόπουλο στο... χιόνι. Ο διάσημος επιστήμονας έπαθε πνευμονία μετά το επιτυχημένο του πείραμα και πέθανε μετά από λίγους μήνες.

12. Ο Αισχύλος, σύμφωνα με λεγόμενα, πέθανε όταν ένας αετός που περνούσε από πάνω του, πέταξε τη χελώνα που είχε πιάσει πάνω στο κεφάλι του.

13. Ο στωικός φιλόσοφος Χρύσιππος, πιστεύεται ότι πέθανε από τα γέλια όταν, αφού έβαλε τον γάιδαρό του να πιεί αλκοόλ και να μεθύσει, τον παρακολουθούσε στις προσπάθειες του να φάει σύκα!

14. Ο ρωμαικός αυτοκράτορας Τίτος δολοφονήθηκε από ένα... έντομο, σύμφωνα με το Βαβυλωνιακό Ταλμούδ! Ένα ζωύφιο είχε μπει μέσα στη μύτη του και για τα επόμενα επτά χρόνια έτρωγε τον εγκέφαλο του. Βέβαια, άλλα ιστορικά έγγραφα αναφέρουν ότι πέθανε από υψηλό πυρετό.

15. Ο Κιθ Ρελφ των Yardbirds έπαθε ηλεκτροπληξία από την ίδια την ηλεκτρική του κιθάρα.

16. Ο αυτοκράτορας Κλαύδιος της Ρώμης, πνίγηκε από ένα πούπουλο που χρησιμοποιούσε όταν ήθελε να κάνει εμετό. Άλλοι ιστορικοί υποστηρίζουν ότι τον δηλητηρίασε η γυναίκα του, Αγριπίννα.

17. Ο συγγραφέας Κρίστοφερ Μάρλοου, πέθανε το 1593 μετά από έναν διαπληκτισμό σε μια ταβέρνα για τον λογαριασμό. Τον μαχαίρωσαν στο μάτι.

18. Ο Βασιλιάς Χένρι Ι πέθανε το 1135 μετά από τροφική δηλητηρίαση που έπαθε αφού έφαγε μεγάλη ποσότητα από σμύραινες, δημοφιλές ψάρι στην βρετανική κουζίνα της εποχής.

19. Ο Μπόμπι Λιτς μπορεί να κατάφερε να ξεγελάσει τον θάνατο όταν κατέβηκε τους καταρράκτες του Νιαγάρα μέσα σε ένα βαρέλι, αλλά εκείνος τον συνάντησε στη στεριά. Ο δημοφιλής κασκαντέρ γλίστρησε σε μια φλούδα πορτοκαλιού και έσπασε το πόδι του. Η μόλυνση στο πόδι του δεν υποχώρησε και πέθανε μετά από δύο μήνες.

20. Ο νομοθέτης Δράκοντας, πέθανε σύμφωνα με ορισμένες αρχαίες αναφορές, μετά από μια εξαιρετική ομιλία που είχε δώσει. Πνίγηκε κάτω από τα υπερβολικά πολλά καπέλα και πανοφώρια που είχε ρίξει πάνω του το κοινό, ως ένδειξη θαυμασμού και εκτίμησης.
Διαβάστε περισσότερα "Οι 20 πιο παράξενοι θάνατοι στην ιστορία!"

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Οι καλύτερες ατάκες για το γάμο του Γουίλιαμ με την Κέιτ!

Το Twitter ήταν για ακόμα μια φορά εκεί. Και έχει σχόλια για όλους. Για την τελετή, για τα καπέλα, για τις λιμουζίνες, για το Μπέκαμ, για... για να δούμε τι ακούσαμε!



Σήμερα γάμος γίνεται

DimitrisKamenos
Λευτεριά στον Γουίλιαμ! Free Willy!

elenirou
Αύριο τέτοια ώρα θα περιμένουμε τη νύφη να δείξει σεντόνι.

Arhondi Korka
To obey το φάγανε απ' τους όρκους. Μπράβο Καιτούλα

SakosmeBiftekia
Γαμάτες οι ξαδέρφες, ιδίως το παγώνι μου μιλάει

Greek_Writer
Το νυφικό εμπεριέχει και γύψινες ρώγες? Γιατί είναι κάγκελο

lagosmerenta
Μα καλά τι της δίνουν της βασίλισσας και είναι τέτοιο τζόβενο; Ξέρω,
από μας τα τρώει η άτιμη...

maksek
Ο σύζυγος του Έλτον είναι αρκετά ευθυτενής. Σαν να έχει καταπιεί το
σπαθί του Σερ Έλτον ένα πράμα!

alekollz
Να παίξω αγγλικό πρωτάθλημα στοίχημα... Ή λογω γάμου θα είναι οι
παίκτες σουρωμένοι;

Οι λιμουζίνες

maksek
Η λιμουζίνα δεν έχει πινακίδες. Κρίμα, περίμενα κάτι σε "ROYAL FUC_KING"

kostasm13
Άσε τα φλωροαυτοκίνητα και βάλτους σε μια Aston Martin DB9 να
γουστάρουν τα παιδιά!

kri_naki
Ταξί rolls royce πρώτη φορά βλέπω!

Τα καπέλα

ViviSoraya
Το καπέλο της Γκαμήλως ίσα που χωράει στη Ρολς

KKoutsomichos
Φαντάσου τι καπέλο θα φορούσε η Lady Gaga

ergodektis
Αμφιβάλλω αν με τόση καπελαδούρα μέσα στο Αββαείο έχουν τα κινητά
σήμα! Να είσαι εκεί και να μην μπορείς να στείλεις ένα τουιτ;;;

DMavrokefalidis
φήμες λένε ότι η γκαμήλα σήμερα κρύβει ένα 2λιτρο νερό όχι στην
καμπούρα αλλά στο καπέλο

Το παράσημο του Μπέκαμ

Stavroula_4
Ρε εσείς ένα παράσημο που φορούσε ο Μπέκαμ που πήγε;

JoBlack
O Beckham φόρεσε το παράσημο σε λάθος πέτo. Πάλι ρεζίλι την έκανε την εξωγήινη.

Τα αγγλικά του Πρίγκηπα

azriel84
O William έγινε δούκας του Cambridge; Θα δίνει και πτυχία αγγλικών τώρα;

Peteropon
Η δικιά μου προφορά είναι καλύτερη από του Γουίλιαμ μπαι φαρ

PinkBarbouni
Προφορά William....πεθαίνω! Αν τον είχα άντρα, μέχρι και μενού της
ψαροταβέρνας, θα τον έβαζα να μου διάβαζε.

Freddos
Θέλει εξάσκηση για τέτοια προφορά. πχ Για να πεις "Yes" πρέπει ανάμεσα
να βάλεις το "ears" ώστε ν' ακουστεί "Γεεεάρς"

heliasv ilias
Το σφυράει το σίγμα η Καιτούλα...

ergodektis
Άνοιξε το στόμα μωρή! Μίλα καθαρά! Σαμιαμίδο!

super_pita lia
Α η κειτ δεν κανει καλο λιπ σινκ

Ο Χάρι και η Πίππα

MD_Lost2009
Ο Χάρι ή κατουριέται ή θέλει να την αμολήσει!

eriol78
Την αδελφή της Kate την λέγανε Φιλίπα, μετά γνώρισε τον έρωτα.

Mitsoulas_p
Άντε Harry, η Πίππα είναι καλύτερο γκομενάκι, χώσου.

NFSale
Ο Χάρι σήμερα θα πηδήξει την pipa. Βάζω και στοίχημα. Εάν δε το έχει κάνει ήδη.

wan_der_kakos
Στο γάμο του Χάρι θα σκάσουν όλοι οι τελειωμένοι, από τη Λόχαν μέχρι
τη βυζαρού Τζόρνταν.

Freedomandguile
Το καημένο το Γουίλ, έχει φαλάκρα τόσο νέος. Ο δε Χάρι φαίνεται ο
τύπος που έβαζε αμπούλες βρώμας στο σχολείο. Μ' αρέσει.

Κακίες GR

efigeo
Κάτι τέτοιες μέρες μου λείπει η ατάκα του μπαμπά μου "γ#$% τα κόκκαλα
της Φρειδερίκης"

AnastasiaKa
Τι να μας πει κ ο William με τις ζωντανές συνδέσεις. Αυτά τα έκανε ο
Μικρούτσικος πριν χρόνια!

pitsirikos
Το μόνο θέαμα που μπορεί να ξεπεράσει αυτό το γάμο είναι η κηδεία του Μητσοτάκη.

Menacius Politis
Άρα τίποτα δεν ξεπερνά τον γάμο!

StellaKarag
Αυτός ο γάμος λογικά είναι η χαρά του Ζαμπούνη

CharisPap
Που είσαι ρε Τσιαντάκη να πας με την χαίτη σου στον να μην ξέρει που
να κρυφτεί ο Μπέκαμ ο καράβλαχος;

nmenoudarakos
Δεξής ψάλτης είναι ο Πέτρος Γαϊτάνος

prezatv
Τους κάλεσαν όλους...έκτος από τον Ψωμιάδη. ΑΙΣΧΟΣ

SorayaMntNegro
Το ΠΑ.ΜΕ δεν θα παραβρεθεί στο μυστήριο;

Τα δώρα του Γάμου

Annoulakis
Τα φακελάκια ποιος τα μαζεύει?

geomakman
Έβαλα σε φάκελο 50 ευρώ για το γάμο του William και της Kate, καλά δεν είναι;

XarisK
Το χετε θίξει πολλοί, αλλά γιατί να μην πάρω για δώρο έναν αποχυμωτή;
Ο Γουίλι δεν πινει fresh squeezed juice?

Eleni044
Εγώ τους πήρα δώρο έναν αποχυμωτή. Ααα και μια σιδερώστρα!

Greeks Do It Better

StellaKof
Ας γινόταν ο γάμος στην Ελλάδα να βλέπανε how we do it!Ξενέρωτοι.

realtowz
Γάμος είναι αυτό; Που να πάνε στον Πύργο να δούνε γλέντια...

MD_Lost2009
Γλωσσόφιλο ρε και λίγο χούφτωμα

layor13
Ρύζι θα πέσει ή το έχουν απαγορεύσει;
Διαβάστε περισσότερα "Οι καλύτερες ατάκες για το γάμο του Γουίλιαμ με την Κέιτ!"

Δίκτυο συναλλαγών χωρίς ευρώ στο Βόλο

Εδώ και ένα σχεδόν χρόνο στο Βόλο οι συναλλαγές δεν γίνονται πλέον αποκλειστικά με το κοινό ευρωπαϊκό νόμισμα, αφού οι κάτοικοι αγοράζουν και πληρώνουν και με την Τοπική Εναλλακτική Μονάδα (ΤΕΜ).

Αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης και της έλλειψης ρευστότητας που αυτή έφερε, ήταν η δημιουργία της Τοπικής Εναλλακτικής Μονάδας από τους Βολιώτες, οι οποίοι έστησαν το Δίκτυο Ανταλλαγών και Αλληλεγγύης Μαγνησίας για ανθρώπους που δυσκολεύονται ή αδυνατούν να καλύψουν το σύνολο των αναγκών τους με τα εισοδήματα σε ευρώ, μπορούν όμως να «πληρώνουν», προσφέροντας κάποια εργασία ή κάποια δικά τους καινούργια ή μεταχειρισμένα αγαθά, ακολουθώντας το παράδειγμα κοινωνιών σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες (Αγγλία, Ιρλανδία, Αυστρία, Γερμανία), στον Καναδά και στην Ιαπωνία.



Η ΤΕΜ είναι μία Εναλλακτική Μονάδα η οποία δημιουργείται ως αποτέλεσμα μίας συναλλαγής που πραγματοποιείται μέσα σε μία γεωγραφικά καθορισμένη ένωση φυσικών και νομικών προσώπων και επιχειρήσεων στη δική μας περίπτωση στο Νομό Μαγνησίας. Όλες οι συναλλαγές καταγράφονται σε ειδικό ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης με τρόπο ώστε ανά πάσα στιγμή κάθε μέλος του Δικτύου να μπορεί να έχει μία πλήρη εικόνα γι΄ αυτές, να αναζητήσει πρόσθετες υπηρεσίες και προϊόντα και βέβαια να καταχωρήσει τις δικές του αγγελίες για προσφορά υπηρεσιών και προϊόντων.

Το Δίκτυο ΤΕΜ, όπως εξηγεί στην ιστοσελίδα της η Ένωση Καταναλωτών Βόλου, δίνει τη δυνατότητα σε φυσικά και νομικά πρόσωπα αλλά και σε επιχειρήσεις να συμμετέχουν δημιουργικά στην κοινωνική και οικονομική ζωή της περιοχής μας, αυξάνοντας τις ευκαιρίες απασχόλησης και διάθεσης αγαθών και υπηρεσιών αποκλειστικά στα άλλα μέλη του Δικτύου.

Η ιδέα στήθηκε μια μικρή ομάδα ανθρώπων και σήμερα μετράει τουλάχιστον 200 συμμετέχοντες στην Μαγνησία. Μάλιστα έχει στηθεί και ιστοσελίδα στο http://www.tem-magnisia.gr/index.php για όσους ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν ή να ενημερωθούν περαιτέρω για την ΤΕΜ. Σύμφωνα με τους συμμετέχοντες στο Δίκτυο ΤΕΜ, το εναλλακτικό νόμισμα μπορεί να αναστήσει την τοπική αγορά, χωρίς να φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί το ευρώ.

Το παράδειγμα του Βόλου έχει τραβήξει το ενδιαφέρον ομάδων και από άλλες πόλεις, όπως η Αθήνα, η Κατερίνη και η Λαμία που μελετούν το ενδεχόμενο να στήσουν το δικό τους δίκτυο τοπικής εναλλακτικής μονάδας, βασιζόμενοι στις αρχές της ανταλλακτικής οικονομίας.

Πηγή: www.tvxs.gr
Διαβάστε περισσότερα "Δίκτυο συναλλαγών χωρίς ευρώ στο Βόλο"

Δαίμων: πώς η ιερότερη λέξη των αρχαίων έγινε συνώνυμο του διαβόλου

γράφει ο Γιώργος Δαμιανός

Η νοηματική μετάλλαξη της λέξης δαίμων θυμίζει κάτι από τα λάφυρα των νικητών. Θυμίζει τους αρχαίους αριστοκράτες που κατέληξαν στις γαλέρες των νικητών Ρωμαίων. Θυμίζει, θυμίζει… αναρίθμητες περιπτώσεις που επιβεβαιώνουν ότι ο νικητής ποτέ δε σέβεται «τα ιερά και τα όσια» των ηττημένων.

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Στην αρχαιότητα η λέξη Δαίμων (αρσ. και θηλ.) ήταν, ίσως, η πιο ευσεβής λέξη. Παράγεται από το ρ. δαίω (: μοιράζω στον καθένα την τύχη του). Αν και συνυπήρχε με τη λέξη Θεός, εντούτοις, ο δαίμων αναφερόταν στην απρόσωπη και απροσδιόριστη δύναμη, ενώ ο θεός στην ανθρωπόμορφη θεϊκή οντότητα. Η έννοια του δαίμονος ισοδυναμούσε με την Μοίρα, την Ειμαρμένη



Επίσης, στη λ. Δαίμονα απέδιδαν την έννοια του φύλακα αγγέλου «κατά φύλακα δαίμονα». Απ' εδώ και η λέξη ευδαιμονία (: ευτυχία, προσδιόριζε τον έχοντα την εύνοια του Δαίμονος)

Όμως, στου χρόνου τα γυρίσματα καθιερώνεται η νέα θρησκεία: ο Χριστιανισμός. Η λέξη που δήλωνε τον αγνό θεό των Αρχαίων έπρεπε να αποκτήσει αρνητική σημασία και από συνώνυμο του Θεού γίνεται συνώνυμο του Διαβόλου. Ο καλός άγγελος γίνεται κακό δαιμόνιο. Οι δαίμονες, πλέον, είναι τα κακά πνεύματα,( … ουαί τοις ηττημένοις… ) ο άγγελος του κακού, ο έκπτωτος άγγελος που έχει ως αρχηγό του τον σατανά (< satana στα εβραϊκά: ο αντίπαλος). Έτσι, δημιουργήθηκαν οι λέξεις: δαιμόνιος, δαιμονισμένος, δαιμονόπληκτος, δαιμονιστής, δαιμονολατρία, πανδαιμόνιο κ. α. Μ΄ αυτή τη σημασία μεταφέρθηκε και στην Εσπερία (Ιταλ: demoniaco, demonomania, pandemonio. Γαλλ.: demon. Αγγλ.:daemon, daimon. Γερμ: Damon)

Φαίνεται ότι η λέξη δε στέριωσε ούτε και στην ελληνική πόλη Ευδαίμων, στην Ερυθρά θάλασσα, 1ο αιων. π.Χ. Οι Ρωμαίοι θα την μετονομάσουν/μεταφράσουν σε “Arabia Felix”. Σήμερα, είναι το λιμάνι Aden (Υεμένη). Οι τελευταίες «εστίες αντίστασης» καταγράφονται στη λέξη: ευδαιμονία, όπου ο δαίμων μεταφέρεται με την έννοια του θεού. Έτσι, για να θυμίζει ότι εκεί που τώρα φτύνουμε εμείς (π.χ. “φτου σου δαιμονισμένε”), κάποιοι είχαν εναποθέσει τη σωτηρία της ψυχής τους.

Τι τραβάνε και αυτές οι λέξεις…

Παραπομπές
α) Ηράκλειτος “ήθος ανθρώπω δαίμων” (: Δαίμων/θεός για τον άνθρωπο δεν είναι παρά ο χαρακτήρας του), β) Δημόκριτος (είναι υπόθεση της ψυχής η ευδαιμονία και η κακοδαιμονία), γ) Αριστοτέλης στα Ηθικά Νικομάχεια (η ευδαιμονία είναι κάποια ενέργεια με τους κανόνες της τέλειας αρετής), δ) Λυσίας, επιτάφιος, 78, «ο δαίμων ο την ημητέραν μοίραν ειληχώς απαραίτητος», ε) Ξενοφών, απομνημονεύματα, Α,1, «ως φαίη ο Σωκράτης το δαιμόνιον εαυτω σημαίνειν».

Πηγή: www.24grammata.com
Διαβάστε περισσότερα "Δαίμων: πώς η ιερότερη λέξη των αρχαίων έγινε συνώνυμο του διαβόλου"
Related Posts with Thumbnails