Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Φτιάξτε ένα ψηφιακό ημερολόγιο με αυτόματη ώρα & ημέρα!

Κάποτε λοιπόν αποφάσισα να κρατήσω ένα ψηφιακό ημερολόγιο, καταγράφοντας λίγες σκέψεις ή ιδέες μου καθημερινά. Ήθελα δε να το συμπληρώνω όποτε μου έκανε κέφι, ίσως και πολλές φορές καθημερινά. Επομένως, αυτό που με ενδιέφερε ήταν να καταγράφεται αυτόματα η ώρα και η ημερομηνία κάθε φορά που το συμπλήρωνα.

Θα μου πείτε, "υπάρχουν πολλά προγράμματα που το κάνουν αυτό!". Ωστόσο εγώ δεν έχω την δυνατότητα να πληρώσω κάποιο πρόγραμμα κι ούτε θέλω να το βάλω σπασμένο στο PC μου. Από την άλλη, το θέλω σε USB stick καθώς μπορεί να είμαι στη δουλειά και να θέλω να καταγράψω κάτι. Καταλαβαίνετε πόσο άβολο είναι να πρέπει να εγκαταστήσεις ένα πρόγραμμα παντού απλά και μόνο για να κρατάς τις σκέψεις ή τις σηειώσεις σου.

Υπάρχει ωστόσο λύση στο πρόβλημα; Φυσικά και υπάρχει και την λύση μας την δίνει το ταπεινό κι από notepad που διαθέτουν τα Windows. Και να πώς, βήμα-βήμα, φτιάχνετε ένα τέτοιο ημερολόγιο:

1) Ανοίξτε ένα νέο έγγραφο στο notepad των Windows
2) Γράψτε στην 1η σειρά αυτό  .LOG (με την τελεία μπροστά).
3) Δώστε του ένα όνομα π.χ. Hmerologio.txt και σώστε το!

Είστε έτοιμοι! Κάθε φορά που θα το ανοίγετε, θα σας έχει έτοιμη την τρέχουσα ώρα και ημερομηνία για να γράψετε από κάτω. Επίσης θα παρατηρησετε ότι κάθε φορά που θα το ανοίγετε, θα σας έχει έτοιμο τον κέρσορα κάτω από ώρα και ημερομηνία για την επόμενη εγγραφή σας.

Θα δείχνει κάπως έτσ (δείτε την παρακάτω εικόνα):

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails