Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

Προϊόν Υπερ-κλοπής: Οι πραγματικοί διάλογοι του ΔΣ της Superleague

Αντιγράφουμε από τον Υπέρυθρο του www.redplanet.gr γιατί μιλάμε ο τύπος δεν παίζεται με τίποτα! Χαχαχα!

Τα ΜΜΕ μας είπαν ότι τα γεγονότα έγιναν έτσι. Εμένα ο Υπερ-κοριός μου άλλα κατέγραψε:



Μαρινάκης: Είναι ντροπή οι τραμπουκισμοί που έγιναν στο ΟΑΚΑ.
Πατέρας: Αντιεξουσιαστές ήτανε!
Μαρινάκης: Για την αναμέτρηση ΑΕΚ-Ολυμπιακός λέω.
Πατέρας: Α, ΟΚ. Εκεί δεν ξέρω. Στους δικούς μας αγώνες πάντως αντιεξουσιαστές ήτανε.
Κωνσταντιδίδης: Δεν συνέβη απολύτως τίποτα στο παιχνίδι.
Μαρινάκης: Είσαι φαιδρό υποκείμενο.
Μπέος: Υποκείμενο είναι νομίζω αυτός που κάνει κάτι. Ετούτος δεν κάνει τίποτα. Για επίρρημα τον κόβω.
Κωνσταντιδίδης: Μαρινάκη έχεις ρίξει πολύ το επίπεδο και σου επιστρέφω όλους τους χαρακτηρισμούς που μου είπες
Μαρινάκης: Θα έρθω εκεί και θα σε πιάσω από το σβέρκο, όπως έπιαναν οι μπράβοι σας τον Φουστέρ στο ΟΑΚΑ.
Κωνσταντιδίδης: Φουστέρ είσαι και φαίνεσαι
Μαρινάκης: Κι εσύ είσαι Καφές
Κωνσταντιδίδης: Τι είπες ρε; Έλα πάμε έξω, αλλά χωρίς τους μπράβους
Ψωμιάδης: Αγαπούλες; Άμα θέλετε τίποτα κουμπούρια, έχω εδώ κάτι σε στοκ
Μαρινάκης: Θα σε φάω ρε!
Μπέος: Όντως. Πεινάσαμε. Τι ώρα φέρνουν τα σάντουιτς;
Κομνηνός: Ώπα παιδιά! Χαλαρώστε!
Ψωμιάδης: Μην μπλέκεσαι αγαπούλα. Άσε τα τα παιδιά.
Μαρινάκης: Έλα όξω ρε!
Κωνσταντιδίδης: Όχι δεν έρχομαι. Μ@λ@κ@ς είμαι;
Πατέρας: Έλεος. Κάνετε σαν τους αντιεξουσιαστές που δημιουργούν τα επεισόδια στους αγώνες μας. Ντροπή ρε παιδιά.
Μαρινάκης: Χοντρέ χαλάρωσε κι εσύ. Αν υπήρχε αθλητική δικαιοσύνη δε θα ξαναέβλεπες οπαδό σε παιχνίδι στο ΟΑΚΑ
Κωνσταντιδίδης: Ε και; Εμείς έτσι κι αλλιώς δε βλέπουμε οπαδούς στο ΟΑΚΑ
Πατέρας: Να μιλάς σαν πρόεδρος της Superleague και όχι σαν εκπρόσωπος της Θύρας 7
Μαρινάκης: Γιατί; Θα αρχίσεις να τρέχεις;
Μπέος: Α καλό ε;!;
Πατέρας: Τι θες εσύ εδώ ρε Μ-Πέο; Είσαι υπόδικος και λαμόγιο!
Μπέος: Κι εσύ είσαι Φιλιππίδης!
Ψωμιάδης: Κουμπούρια θα πάρετε αγαπούλες ή να τα ξαναβάλω στην τσάντα; Σκονίζονται.
Πατέρας: Τι θες εσύ ρε Μ-Πέο; Ούτε το 10% των μετοχών του Ολυμπιακού Βόλου δεν έχεις
Μπέος: Είσαι Φιλιππίδης και Μήτσου μαζί. Και δεν εννοώ στα κιλά. Είσαι μπροστινός! Να μας πεις εσύ πόσες μετοχές έχεις.
Κωνσταντιδίδης: Τον Μαρινάκη τον κρατάει κανένας; Να βγω; Πιάστηκα κάτω από το τραπέζι τόση ώρα.
Ψωμιάδης: Κάτσε λίγο ακόμα αγαπούλα. Τον βλέπω αγριεμένο.
Πατέρας: Ευτυχώς που δεν έχω το όνομα Μ-πέος στην κοινωνία, να με κυνηγάει κάθε μέρα η αστυνομία και τα δικαστήρια
Ψωμιάδης: Αστυνομία; Ώπα αγαπούλες, εγώ έχω μια δουλίτσα. Λέω να την κάνω. Αζίζ; Την τσάντα μην ξεχάσεις.

Πηγή: ΥΠΕΡΥΘΡΟΣ από www.redplanet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails