Τα ΓΙΑΤΙ
1. Κυρίαρχος λόγος για το συγκεκριμένο "μεσανατολικό", είναι η κάλυψη της θέσης με σκοπό αντικατάστασης ατόμου που ήδη την τελεί. Φανταστείτε την αντίδραση του ιδίου, των συναδέλφων, του τμήματος ολόκληρου και της εταιρείας, αν δημοσιευόταν μια θέση προς αντικατάστασή του και τί αντίκτυπο θα προκαλούσε· όχι μόνο σε ψυχολογικό επίπεδο, αλλά και σε παραγωγικό και πρακτικό σε περαιτέρω βάθος:
- Σε ψυχολογικό επίπεδο: Μόλις θα ενημερωνόταν από συναδέλφους του (αν δεν το είχε ανακαλύψει ήδη ο ίδιος), τόσο ο ίδιος όσο και όλη η εταιρεία θα ερχόταν σε πολύ δύσκολη θέση, όντας αναγκασμένος να αντιμετωπίσει ψυχολογικά αυτό που του συμβαίνει, μα και την επαγγελματική/κοινωνική "κατακραυγή" των συναδέλφων του (θετική ή αρνητική).
- Σε παραγωγικό επίπεδο: Αν τα "προς το ζην" κίνητρά του είναι πολύ ισχυρά και δεν μπορούσε άμεσα να αποχωρήσει (πολύ πιθανή επιλογή λόγω άβολης κατάστασης ), η απόδοσή του θα έπαιρνε άμεσα την κατιούσα.
- Σε πρακτικό επίπεδο: Σκεφτείτε ενδεχόμενη αντίδραση εργαζομένου που όντως χρήζει αντικατάστασης, πως μπορεί να αποβεί άκρως μοιραία για την επιχείρηση (κλοπή ή δημοσίευση απόρρητων στοιχείων της εταιρείας με σκοπό τη διαπόμπευση, την εκδίκηση, κ.ο.κ.)
Αν τα παραπάνω δεν σας είναι αρκετά, προσπαθήστε (όσο δύσκολο κι αν είναι) να μπείτε στη θέση τους και να φανταστείτε πώς είναι να διαχειρίζεστε όλο αυτόν τον όγκο προσφοράς. Ασφαλώς, ανάμεσα στα παραπάνω στελέχη υπάρχουν πολλά που δεν θα δρομολογούσαν καν τις παραπάνω ενέργειες και δυστυχώς "καίγονται με τα ξερά". Αν λοιπόν ανήκετε σε αυτά, στην επόμενη ενότητα θα μάθουμε τα ΠΩΣ για να προσεγγίζουμε με υγιή τρόπο τους δυνητικούς εργοδότες που στοχεύουμε.
Έθελ Αγγελάτου, εξωτ. συνεργάτης kariera.gr, pr@kariera.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου